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Hier finden Sie unsere Termine im Bereich "Microsoft technische Seminare" mit Durchführungsgarantie!

Seminare Microsoft Business Apps

In unseren praxisorientierten Seminaren bieten wir Ihnen die Möglichkeit, sich mit den Core Solutions of Microsoft Skype for Business vertraut zu machen und in unserem Cloud Workshop: Mobile app Innovation tiefer in die Welt der mobilen Anwendungen einzutauchen.  Entdecken Sie die vielfältigen Funktionen von Microsoft Dynamics 365 Sales und lernen Sie, wie Sie dieses leistungsstarke Tool effektiv in Ihrem Unternehmen einsetzen können. Unsere Seminare umfassen auch spezialisierte Schulungen zu Dynamics 365 Customer Service, um sicherzustellen, dass Sie die besten Lösungen für die Kundenzufriedenheit implementieren können.

Besondere Benefits:

  • Höchste Qualität der Trainings: profitieren Sie von der exzellenten Qualität der Schulungen mit zertifizierten und praxisorientierten Trainern., denn unser Partner brainymotion AG ist Microsoft Certified Gold Partner für Trainings!
  • Zertifizierungen: Boosten Sie Ihre Exertise und Karriere durch Qualifzierung. Hier finden Sie eine Übersicht der Qualifizierungsmöglichkeiten.
  • 100 % Durchführungsgarantie: wir bieten Ihnen schon jetzt über 100 Termine, mit denen Sie ein Durchführungsgarantie erhalten. So haben Sie Planungssicherheit.
  • Rabatt für jedes Training: Sie erhalten durch uns als Partner bei der Buchung 5 - 10 % Rabatt auf jedes Microsoft Training.*

* 5% Rabatt bei einer einzelnen Buchung, 7,5% bei gleichzeitiger Buchung von zwei Terminen oder Teilnehmern und 10% Rabatt bei gleichzeitiger Buchung von drei Terminen oder Teilnehmern! Der Rabatt wird bei der Rechnungsstellung automatisch abgezogen.

 

MB-220T00: Dynamics 365 Customer Insights – Journeys

In diesem Training wird die Konfiguration der Marketinganwendung besprochen, die für das Geschäftswachstum erforderlich ist. Dabei wird sich auch mit Lead-Management, Marketingformularen und -seiten, Segmentierung und E-Mail-Marketing-Nachrichten befasst. Alle diese Teile sind durch interaktives Customer-Journey-Design miteinander verbunden, einschließlich der Konfiguration von Veranstaltungen und Umfragen

Was werden Sie in diesem Seminar erlernen?

Hier erfahren Sie, wie Sie Vertriebspersonal mithilfe der verfügbaren Automatisierungs- und Anpassungsoptionen der Anwendung zu produktiven Höchstleistungen verhelfen.

Agenda

 

Set up and manage Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

Introduction to Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

Start with a trial of Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

Purchase and set up Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

Integrate Customer Insights - Journeys with a CMS system or Microsoft Power Pages

Re-run the Marketing setup wizard

Manage environments

Keep the app up to date

Uninstall the Marketing services

Advanced configuration for Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

Overview

Email marketing

Customer engagement

Collaboration

Event management

Lead management

Data management

Customer Insights connector

Customize Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

Review domain authentication, email best practices, and GDPR in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

Domain authentication

Email best practices

Data protection and privacy and personal data compliance

Manage assets and content settings in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

Upload images

Manage keywords

Create reusable content blocks

Configure content settings

Manage customers in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

Manage contacts

Manage accounts

Account-based marketing

Manage leads

Score and qualify leads

Manage forms and pages in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

Create a marketing form

Add a form to a marketing page

Embed forms on external websites

Create a marketing form template

Create a marketing page

Set up marketing page personalization

Create a marketing page template

Manage emails, segments, and journeys in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

Create a marketing email

Deliver a marketing email with send now

A/B testing for email marketing

Create an email template

Create and manage segments

Create a segment template

Market to Dynamics 365 segments on LinkedIn

Use segments from Dynamics 365 Customer Insights

Create a customer journey

Run A/B testing from a customer journey

Generate dynamic behavioral segments from customer journey results

Create a customer journey template

Manage subscription centers and double opt-in in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

Manage subscription centers

Set up global double opt-in

Set up double opt-in on a per form basis

Manage website visits, redirect URLs, and social postings in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

Monitor website visits and link clicks

Marketing on social media

Create an on-site event in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

Event website overview

Review the event business process

Create the event record

Manage sessions, speakers, and sponsorships

Configure registration options and set up event passes

Record additional information about the event

Manage event logistics

Publish an event

View the event website

Create a webinar event in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

Configure webinar settings

Create a non-Teams webinar event

Create a Microsoft Teams webinar event

Build the event registration form

Promote events, manage registration and check-ins, and review results in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

Promote your events

View and manage event registrations

Book hotel rooms for staff, speakers, and guests

View and manage event attendance

Follow up after the event

Advanced event management features in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

Create and manage recurring events

Create an event template

Evaluate marketing initiatives with analytics in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

Contact insights

Lead insights

Lead scoring insights

Account insights

Segment insights

Customer journey insights

Marketing email insights

Marketing page and form insights

Website insights

Social insights

Redirect insights

Review the marketing calendar in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

Entity level calendars

Form-level calendars

Create and customize marketing calendars

 

Zielgruppe

Voraussetzungen

Partner

Infos zur Zertifizierung

Termine

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Seminarname

Ihr Ansprechpartner: Andreas Stammhammer

Andreas Stammhammer

Standorte Braunschweig und Hannover

Gerne stehe ich Ihnen persönlich bei allen Fragen zur Verfügung!
Telefon: 0531 70224942
E-Mail: a.stammhammer@kaemmer-consulting.de

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